Υπηρεσίες Έρευνας Αγοράς
Το να καταλαβαίνουμε τι ανάγκη έχει η αγορά ή το πελατολόγιο μας είναι το 50% του δρόμου για την ικανοποίηση αυτής της ανάγκης. Γι’ αυτό, η Έρευνα Αγοράς και Ικανοποίησης πελάτη μπορεί να κρύβει ένα πραγματικό θησαυρό!
Η Έρευνα Αγοράς είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο μέσω του οποίου αξιολογούνται και αξιοποιούνται πληροφορίες που παίρνουμε από την Αγορά μας, προκειμένου να αναπτύξουμε μια Στρατηγική τόσο για την διατήρηση και αύξηση των πωλήσεων μας, την δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών αλλά και να παίρνουμε αποφάσεις σχετικά με το Σχέδιο Επενδύσεων της επιχείρησης μας.
Σήμερα που οι συνθήκες της αγοράς είναι πιο περίπλοκες από ποτέ και που ο ανταγωνισμός μεγαλώνει κάνοντας τους πελάτες μας πιο απαιτητικούς, οι επιχειρήσεις που προνοούν, έχουν ανάγκη όλο και περισσότερο για πληροφόρηση σχετικά με το τι συμβαίνει στην αγορά για να την αξιοποιήσουν ώστε να δημιουργούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αλλά και να δημιουργούν ή διατηρούν την θέση τους στην Αγορά.
Η έρευνα αγοράς, αποτελεί το εργαλείο, που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για την συγκέντρωση, επεξεργασία και παρουσίαση όλων εκείνων των στοιχείων, που είναι απαραίτητα για την λήψη αποφάσεων από τα στελέχη.
Ο κύριος σκοπός της έρευνας είναι ο προσδιορισμός των προθέσεων των καταναλωτών για μια Επιχείρηση ή κάποιο προϊόν. Πέραν, αυτού όμως, η εν λόγω έρευνα παρουσιάζει αρκετά χρήσιμα στοιχεία που δείχνουν τις τάσεις της Αγοράς τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και σε πανελλαδικό, ή ακόμη και σε παγκόσμιο επίπεδο.