Απόρρητο: Ψηφιακό Σεμινάριο: Πως να ξεχωρίζεις μέσα στο πλήθος – Η δική σου Αξιομνημόνευτη Πρόταση Αξίας

Πως να ξεχωρίζεις μέσα στο πλήθος: Η Δική σου Αξιομνημόνευτη Πρόταση Αξίας!

 Γνωρίζεις τι είναι αυτό που σε κάνει πραγματικά πολύτιμο και ακατανίκητο στην αγοράς;

Γνωρίζεις τι είναι αυτό που κάνει τους πελάτες σου να αγοράζουν από σένα;

Μάθε πώς να χρησιμοποιείς τις κατάλληλες λέξεις για να δείχνεις τι κάνει πραγματικά πολύτιμη και μοναδική την επιχείρηση σου και ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ στην αγορά

Γεια σου.

Γνωρίζω καλά ότι ο ανταγωνισμός είναι παντού. Δεν υπάρχει, πιστεύω, επιχείρηση που να μην έχει καθόλου ανταγωνισμό και αν δεν έχει καθόλου ανταγωνιστές μάλλον σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και πολλοί πελάτες στην αγορά που απευθύνεται.

Θα έχεις σίγουρα παρατηρήσει ότι υπάρχουν κάποιες επιχειρήσεις που πραγματικά ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ σε σχέση με ο,τι άλλο υπάρχει στην αγορά.

Είναι οι επιχειρήσεις  που οι άνθρωποι τις γνωρίζουν με το όνομα τους, γράφουν στα blogs τους για αυτές, ανοίγουν τα emails  τους όταν λαμβάνουν νέα τους, σχολιάζουν και διαδρούν με τις σελίδες τους στα social media

… αλλά και αποτείνονται σε αυτές τις επιχειρήσεις πρώτα, όταν θέλουν να καλύψουν μια συναφή ανάγκη τους.

 

Τι είναι αυτό που κάνει αυτές τις επιχειρήσεις ξεχωριστές και κυρίαρχες στην αγορά; 

Τι το διαφορετικό έχουν αυτές οι επιχειρήσεις ώστε να θεωρούνται market leaders;

Θα σου πω τι είναι αυτό που τους διαφοροποιεί:

Αυτό που τους διαφοροποιεί είναι ότι έχουν ξεκάθαρα προσδιορίσει ΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ, και ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ (UNIQUE VALUE PROPOSITION) που προσφέρουν στην αγορά

…..και διαδίδουν όπου βρεθούν τα δυο στοιχεία όπως και τα δημοσιοποιούν ξεκάθαρα, επίμονα και δυνατά.

Και με την σειρά της, η αγορά δηλ. οι καταναλωτές γνωρίζουν ακριβώς τι αξία προσφέρουν και παρέχουν αυτές οι επιχειρήσεις καθώς και τα οφέλη που θα αποκομίσουν χρησιμοποιώντας τα προιόντα και τις υπηρεσίες τους (δηλ. με ποιον τρόπο θα ωφεληθούν αν προτιμήσουν να αγοράσουν από αυτές) .

Εσύ γνωρίζεις τι αξία προσφέρεις στους πελάτες σου;

Αυτοί την γνωρίζουν αυτήν την αξία;

Έχεις διαδώσει αρκετά αυτήν την αξία;

Η μεγαλύτερη πρόκληση στο marketing, είναι να μπορέσεις να απαντήσεις ξεκάθαρα στα δύο κυρίαρχα ερωτήματα των καταναλωτών:

  • γιατί να αγοράσω από εσένα,
  • τι διαφορετικό έχεις να μου προσφέρεις;

H Πρόταση (Μοναδικής) Αξίας( ή UVP ή Unique Value Proposition) είναι η βάση κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας, όποια μορφή κι αν έχει αυτή. Είναι ουσιαστικά η Ιδέα μας μεταφρασμένη σε προϊόν ή/και υπηρεσία. Είναι αυτό που παρέχουμε στον κόσμο για να λύσει ένα πρόβλημά του, να ικανοποιήσει την ανάγκη του και αντίστοιχα εμείς να έχουμε κέρδος.

Η Πρόταση (Μοναδικής) Αξίας( ή UVP ή Unique Value Proposition) είναι αυτή που συνδέει τον κάθε entrepreneur/ επιχειρηματία, με τον κάθε επαγγελματία ή ιδιοκτήτη μικρής επιχείρησης με τον κόσμο.

Και λόγω του ότι οι άνθρωποι πρώτα αποφασίζουν με το συναίσθημα και μετά με τη λογική, χρειάζεται να εργαστούμε εντατικά ώστε κάνουμε την πρόταση αξίας μας αποδεκτή και αξιομνημόνευτη και να συνδεθούμε με τις καρδιές των δυνητικών πελατών μας!

Αν δεν έχεις αφιερώσει μέχρι τώρα χρόνο για να ασχοληθείς με ένα τόσο σπουδαίο θέμα, που άμεσα συνδέεται με την βιωσιμότητα και την κερδοφορία της επιχείρησης σου, είναι καιρός να αφιερώσεις τώρα τον απαραίτητο χρόνο για να ξεκαθαρίσεις, να διατυπώσεις και να φιλοτεχνήσεις μια Αξιομνημόνευτη Πρόταση Μοναδικής Αξίας για την επιχείρηση σου.

Σου παρουσιάζω το Online / Ψηφιακό Σεμινάριο:

1

 

Πως να ξεχωρίζεις μέσα στο πλήθος

Η δική σου Αξιομνημόνευτη Πρόταση Μοναδικής Αξίας!

 

 

 

 

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να διατυπώσουν ξεκάθαρα την αξία που προσφέρει η επιχείρηση τους!

Και για αυτό τον λόγο, πολλές επιχειρήσεις τελικά αποτυγχάνουν να μείνουν στην αγορά

ή

απλά φέρονται και άγονται χωρίς πραγματικά να κάνουν καμιά διαφορά και χωρίς να κερδίζουν από αυτό που κάνουν.

Όμως αν έχεις μια Ξεκάθαρη, Ξεχωριστή, Αξιομνημόνευτη Πρόταση Αξίας, αυτή που χρειάζεται και θέλει η αγορά, τότε η επιχείρηση σου επιβιώνει και ευημερεί.

Και παράλληλα έχεις ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ, το πιο δύσκολο κομμάτι για το χτίσιμο μιας επιτυχημένης επιχείρησης.

Στο Online / Ψηφιακό Σεμινάριο:» Πως να ξεχωρίζεις μέσα στο πλήθος- Η δική σου Αξιομνημόνευτη Πρόταση Μοναδικής Αξίας!»

Θα σε καθοδηγήσουμε σε αυτή την κρίσιμη εργασία-διαδικασία για την επιχείρηση σου,

…..βήμα βήμα.

Στο τέλος αυτού του προγράμματος, θα μπορείς:

  • Να αναγνωρίζεις τα ΤΙ και τα ΓΙΑΤΙ των Προτάσεων αξίας (Unique Value Propositions)
  • Να κάνεις έρευνα και να αποκτήσεις μια ξεκάθαρη και λεπτομερή κατανόηση της αγοράς που στοχεύεις
  • Να χρησιμοποιείς εργαλεία και τεχνικές για να «ελέγχεις» τι κάνουν οι ανταγωνιστές σου
  • Να αναγνωρίζεις το προϊόν ή την υπηρεσία που θα «κάνει σκόνη» τον ανταγωνισμό σου
  • Να επιλέξεις ένα ή και περισσότερα από τα 20+ μοντέλα Πρότασης Αξίας που σου παρουσιάζουμε
  • Να διατυπώσεις και να φιλοτεχνήσεις την δική σου Ξεχωριστή και Αξιομνημόνευτη Πρόταση Αξίας

Σου υποσχόμαστε ότι το πρόγραμμα δεν θα πλατειάσει σε έννοιες και μεθόδους δυσκολονόητες αλλά θα είναι μια εύκολη και διασκεδαστική διαδικασία που με εύκολα βήματα θα σε βοηθήσει να  έχεις έτοιμη και διατυπωμένη ξεκάθαρα την Πρόταση Αξίας μόλις ολοκληρώσεις βήμα βήμα την διαδικασία.

Παράλληλα, θα σου προσφέρουμε ένα Workbook για να συμπληρώσεις όλες τις ασκήσεις του προγράμματος συν tips, συμβουλές, εργαλεία και εύκολους τρόπους για να θυμάσαι όλη την διαδικασία.

Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται σε έξι ενότητες:

  • Ενότητα 1: Τι είναι η Μοναδική Πρόταση Αξίας και Γιατί την χρειάζεσαι; 
  • Ενότητα 2: Βήμα 1 – Κατανόησε την Αγορά που στοχεύεις (Target Market)
  • Ενότητα 3: Βήμα 2 – Μάθε από τους Ανταγωνιστές σου
  • Ενότητα 4: Βήμα 3 – Ανάπτυξε ένα Προιόν που θα κάνει σκόνη τον Ανταγωνισμό
  • Ενότητα 5: Μάθε τα 20+ μοντέλα Πρότασης Αξίας
  • Ενότητα 6: Βήμα 4 – Δημιούργησε και Διατύπωσε σωστά την Μοναδική Πρόταση Αξίας σου

Μόλις θα καταφέρεις και ολοκληρώσεις την διαδικασία δηλ. να διατυπώσεις και να ξεκαθαρίσεις την Πρόταση Αξίας που προσφέρεις στην αγορά, τότε όλα στην επιχείρηση σου θα είναι πιο ξεκάθαρα (από το όραμα, τις διαδικασίες, το ανθρώπινο δυναμικό, μέχρι τους στόχους των πωλήσεων σου, τους στόχους του υλικού μάρκετινγκ κτλ).

Αυτό θα οδηγεί ΟΛΕΣ τις αποφάσεις σου.

Και από εκεί και πέρα, όταν θα λες το όνομα σου ή το όνομα της επιχείρησης σου, οι άνθρωποι θα αναγνωρίζουν ποιος είσαι, ποια είναι η επιχείρηση σου, τι την κάνει μοναδική και δεν θα σε κοιτάζουν με εκείνο το αχανές βλέμμα όλο απορία.

Θα γνωρίζουν ΑΚΡΙΒΩΣ ποιος είσαι, ποια είναι η επιχείρηση σου …..και ασφαλώς την τεράστια και εξαιρετική ΑΞΙΑ που προσφέρει(ς).

Μην καθυστερείς την επιτυχία σου!

Ξεκίνα τώρα!