30 ημέρες για τα Χριστούγεννα: 4 tips για το (Facebook) Marketing της online επιχείρησης σου

Πωπωπω! Δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ πραγματικά ανυπομονώ μήνες πριν για να έρθουν αυτές οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Νέας Χρονιάς! Είναι, βρε παιδί μου, αυτή η διάχυτη αστερόσκονη που όσο και αν είναι τα πράγματα δύσκολα ή κάπως πεσμένα, σε απογειώνει κάθε χρόνο, σε παρασέρνει και σε κάνει  να φορέσεις, για λίγο, τα γυαλιά του μικρού παιδιού.

Οι χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες ξεκινούν σιγά σιγά και καλό είναι, να οργανώσεις από νωρίς την στρατηγική που θα ακολουθήσεις στα κοινωνικά δίκτυα ώστε να γίνει σωστά και στην ώρα του, το “χριστουγεννιάτικο στόλισμα” της διαδικτυακής παρουσίας της online επιχείρηση σου αλλά και της επιχείρησης που δεν έχει ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά χρησιμοποιεί την facebook σελίδα της σαν μέσο για να κάνει την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών της . 

Ακολούθησε έξυπνες και δημιουργικές ιδέες για να στολίσεις «το διαδικτυακό σου σπίτι» αλλά και να προσεγγίσεις με μοναδικό τρόπο τους νέους και υποψήφιους πελάτες σου.

After all, το online μάρκετινγκ μέσων μαζικής δικτύωσης (π.χ. Facebook) μπορεί να αξιοποιηθεί στο μάξιμουμ, αν γνωρίζεις να το δουλεύεις σωστά.

Προώθησε την μικρή σου online επιχείρηση με όμορφο και δημιουργικό τρόπο την περίοδο των γιορτών των Χριστουγέννων (και φυσικά οποιαδήποτε άλλη περίοδο).

Το Facebook είναι ως το πιο αγαπημένο  μέσο κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να γίνει ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια κάθε Online επιχείρησης, ώστε με σωστό και κατάλληλο τρόπο να συμμετάσχει και αυτή, στην χαρά των γιορτών αλλά και να δώσει ώθηση στην δουλειά της.

Tip 1: Μύρισε Χριστούγεννα και ξεκινά το στόλισμα.

Ξεκίνησε να διακοσμείς την σελίδα σου και πρόσφερε μια εξαιρετικά ευχάριστη και εορταστική νότα. Σχεδιάστε το ανάλογο εξώφυλλο και προσθέστε τις ευχές της επιχείρησης. Προσπάθησε να μην το κάνεις με κοινότυπο τρόπο  όπως πχ “Σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα” ή απλά “Καλές Γιορτές”. Προσπάθησε να το κάνεις δημιουργικά και έξυπνα σε σχέση με το προϊόν σου, δίνοντας έμφαση στο εορταστικό χαρακτήρα αυτής της περιόδου. Βασικό είναι όλες οι εικόνες που χρησιμοποιείς να είναι άριστης ποιότητας ώστε να ελκύσεις το ενδιαφέρον αλλά συχνά να ανανεώνεις το περιεχόμενο της σελίδας σου, δίνοντας νότες χριστουγεννιάτικης θαλπωρής. Βγάλε φυσικές φωτογραφίες από το φυσικό σου κατάστημα, από τους ανθρώπους της επιχείρησης σου, κάνε ένα βίντεο εορταστικό κτλ κτλ. Όλα με στόχο να νοιώσει το κοινό σου ότι γιορτάζεις και εσύ, μαζί τους

Tip 2: Άγγιξε με ανθρωπιά και επιδίωξε την προσωπική επαφή. 

Αν κάτι διαφοροποιεί εντελώς μια μικρή ηλεκτρονική επιχείρηση σε σχέση με τα μεγαθήρια και τις πολυεθνικές είναι το ανθρώπινο της πρόσωπο. Το ότι δηλαδή μπορεί εύκολα ο καταναλωτής να έρθει σε επαφή με την επιχείρηση αυτή χωρίς να περάσει την Άρτα και τα Γιάννενα για να επιλύσει ένα θέμα ή να λάβει υποστήριξη. Και να η μεγάλη ευκαιρία και το momentum της σύγχρονης εποχής. Πίσω από τον κάθε υπολογιστή και κάθε προσπάθεια μάρκετινγκ βρίσκονται…άνθρωποι. Σου προτείνω λοιπόν να αξιοποιήσεις αυτό το momentum. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου, εδώ και χρόνια, να αναφέρω ότι οι μικρές επιχειρήσεις, online ή όχι, που θα επιβιώσουν είναι αυτές που θα δείχνουν ανθρωπιά και θα επιδιώκουν να έχουν προσωπική επαφή με τον πελάτη.

Μην προσπαθείς, λοιπόν να μιμηθείς πολιτικές και στρατηγικές marketing πολυεθνικών.

Σε προτρέπω να ανεβάσεις φωτογραφίες του προσωπικού σου ή φωτογραφίες του χριστουγεννιάτικου διάκοσμου του καταστήματος σου, το χριστουγεννιάτικου δέντρο που στόλισες  με ένα ζεστό και ανθρώπινο μήνυμα.  Το κοινό σου θα το εκτιμήσει ιδιαίτερα γιατί όλοι θέλουν να ζήσουν την χαρά που προσφέρουν οι γιορτές. Δείξε την ανθρώπινη πλευρά της μικρής σου επιχείρησης. Σταμάτα να πουλάς. Ξεκίνα να ενδιαφέρεσαι ανθρώπινα για το κοινό σου. Αφιέρωσε χρόνο να μιλήσεις μαζί τους. Αφιέρωσε χρόνο να είσαι μαζί τους και να συνδράμεις στην αγορά. 

Tip 3: Ανέδειξε έξυπνα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου

Το Facebook μπορείς να το χρησιμοποιήσεις να αναδείξεις τα προιόντα και τις υπηρεσίες σου. Με έξυπνη φωτογράφηση, με δημιουργικά κείμενα, με ατμοσφαιρικές εικόνες, με live εικόνες μέσα από το φυσικό σου κατάστημα, με προτάσεις αγοράς που στοχεύουν να δώσουν αξία στον πελάτη και στον κοινό, με έξυπνες προσφορές για χαμηλά βαλάντια, με exclusive προιόντα για απαιτητικούς καταναλωτές.. ανάδειξε την αξία των προϊόντων και των υπηρεσιών σου, περνώντας το μήνυμα των γιορτών συνδυασμό με το μήνυμα της επιχείρησης σου. Υπάρχουν απεριόριστες ιδέες εκεί έξω, στον κόσμο του Facebook, που μπορείτε να τις προσαρμόσεις στις δικές σου ανάγκες… Α ναι και δεν σου είπα και κάτι που πιστεύω ούτως ή άλλως κάνεις, κρυφοκοίταξε τι κάνει ο ανταγωνισμός σου και αξιοποίησε τις καλύτερες πρακτικές από αυτόν, διαφοροποιώντας ουσιωδώς την δική σου επιχείρηση.

Tip 4: Δείξε έμπρακτα ότι εκτιμάς τους πελάτες σου.

Τα Χριστούγεννα είναι μια εποχή που μας ενώνει με τους συνανθρώπους μας. Συνάνθρωποι μας είναι και οι πελάτες μας και μάλιστα πολύτιμοι μιας και μας βοηθάνε να πετύχουμε τον επιχειρηματικό μας σκοπό δηλ. να υπάρχουμε στην αγορά. Δείξε λοιπόν πόσο πολύ τους εκτιμάς, δείξε τους  πόσο σημαντικοί είναι.  Ανάλογα με το βαλάντιο σου, κάνε τους ένα συμβολικό δώρο, στείλε τους προσωπικές ευχές, μια ηλεκτρονική κάρτα και δώσε απλόχερα τις ευχές σου. Κάνε μια γιορτή! Προσπάθησε να είσαι δημιουργικός, να τους φτιάξεις την διάθεση διότι τίποτα δεν συγκρίνεται από μια επιχείρηση που γνωρίζει να φροντίζει τους πελάτες της κάθε μέρα. Κάνε λοιπόν ο,τι καλύτερο μπορείς για να έρθεις σε επαφή με αυτούς που σε τίμησαν που προτίμησαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου γιατί αυτή – αλλά και κάθε μέρα είναι η σωστή περίοδος να τους δείξεις ότι είναι πολύτιμο μέρος της επιχείρησης σου.

Αυτά τα tips που σου ανάφερα παραπάνω είναι ενδεικτικά.

Είναι η σωστή στιγμή να αναδείξεις το δημιουργικό σου ταλέντο, προσθέτοντας εορταστικές νότες μέσα στον χώρο εργασία σου αλλά και στην χρήση που κάνεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βοηθώντας έτσι να χτίσεις μια ανθρώπινη εικόνα για την επιχείρηση σου. Σκοπός σου είναι πάντα να επικοινωνήσεις αποτελεσματικά με το κοινό σου και να  αναβαθμίσεις την αναγνωρισιμότητα του προϊόντος ή των υπηρεσιών σου! Μια μικρή  επιχείρηση πρέπει να μάθει να αξιοποιεί όλο ή μέρος της παλέτας των διαδικτυακών στρατηγικών που υπάρχουν ώστε να κερδίζει όλο και περισσότερο κοινό και τώρα στις γιορτές και όλον τον χρόνο. Και εμείς είμαστε εδώ να σε υποστηρίξουμε να επιλέξεις και να υλοποιήσεις στρατηγικές που μπορούν να σε οδηγήσουν σε βάθος χρόνου  (και όχι εν μία νυχτί) στην επιτυχία!

Καλή εορταστική περίοδο!

 

———————————————————————–

Aν πιστεύεις ότι αυτό το άρθρο μπορεί να βοηθήσει και άλλους ανθρώπους, τότε μην διστάζεις να το μοιραστείς μαζί τους.

Μην ξεχνάς ότι ”Sharing is Caring”

Εγώ και η #TeamAtlas, σου ευχόμαστε από καρδιάς να έχεις ένα υπέροχο υπόλοιπο ημέρας!