Δώρο: Άσκηση Χαλάρωσης και Απελευθέρωσης Στρες για Πολυάσχολους Ανθρώπους (Audio)

Στο τελευταίο Workshop που πραγματοποιήσαμε πριν περίπου ένα μήνα με κεντρικό θέμα την Αποτελεσματική Διαχείριση του Στρες, είχαμε δώσει μια υπόσχεση στους παρεβρισκόμενους μας: ότι την τελευταία άσκηση που κάναμε, θα την ηχογραφούσαμε και θα την δίναμε ώστε να μου μπορούν να την ακούν, κάθε μέρα, κάθε στιγμή που αισθάνονταν βομβαδισμένοι από ένταση, άγχος, στρες αλλά και αρνητικά συναισθήματα.

Αυτή τη τεχνική χαλάρωσης (που είναι μία ακουστική άσκηση) αλλά και άλλες σαν αυτήν όπως λέει και η ιατρική αλλά και η ερευνητική ομάδα της πασίγνωστης Mayo Clinic, έχει αποδειχθεί ότι έχει πολλαπλά οφέλη σε συναισθηματικό και σωματικό επίπεδο για τον άνθρωπο που την εξασκεί όπως:

– Να βλέπει από άλλη σκοπιά τις στρεσογόνες καταστάσεις που τον ταλαιπωρούν (να ανακαλύπτει δηλαδή νέους τρόπους να βλέπει τα πράγματα που μέχρι πρότινος έμοιαζαν με αδιέξοδα)

– Να αποκτήσει αυτεπίγνωση και να την αυξήσει

– Να αποκτήσει δεξιότητες διαχείρισης του στρες

– Να επικεντρώνεται στο παρόν (ώστε να απολαμβάνει τη ζωή, χωρίς να προσκολλάται στα λάθη του παρελθόντος και τις ανησυχίες για το μέλλον)

– Να μειώσει τα αρνητικά συναισθήματα που βιώνει

– Να ελαττώνει κατά το δοκούν το στρες και τα βλαβερά αποτελέσματα του

Σου προτείνω να ακούς και να κάνεις αυτήν την τεχνική χαλάρωσης της φυσικής έντασης του σώματος σου όποτε αισθάνεσαι ότι πιέζεσαι και στρεσάρεσαι.

Δεν ξέρω αν θα καταφέρεις να διώξεις μακριά το στρες – καθώς μπορεί να χρειάζεσαι την συμβολή κάποιου ειδικού επιστήμονα, Συμβούλου , Ψυχολόγου, Business ή Life Coach – αλλά αυτό που γνωρίζω είναι ότι προς στιγμής θα σε ανακουφίσει ώστε μετά να μπορείς να βλέπεις λίγο πιο καθαρά τι είναι αυτό που σε στρεσάρε και να βρεις λύσεις για αυτό ή να απευθυνθείς στον κατάλληλο άνθρωπο.

Ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες, πριν ξεκινήσεις να ακούς την άσκηση:

– Επέλεξε ένα χώρο καθαρό και ήσυχο
– Κάθισε άνετα σε μια οποιαδήποτε καθιστή θέση με την πλάτη ίσια και αν είναι δυνατόν χωρίς κάποιο στήριγμα
– Κλείσε τα μάτια και επιτρέπουμε στο σώμα να μείνει ακίνητο για λίγα λεπτά
– Συγκεντρώσου στα λεγόμενα που ακούς και στην μουσική
– Άκουγε την αναπνοή και συγκεντρώσου στον ήχο της. Επέτρεψε στο νου σου να παρασυρθεί από την ηρεμία της αναπνοής και της μουσικής
– Αν έρχονται σκέψεις τις παρατηρείς χωρίς να τις κρίνεις  και τις αφήνεις να προσπεράσουν
– Μένεις όσο χρειάζεσαι στην δεδομένη στιγμή πατώντας pause στην άσκηση και όταν θελήσεις να επανέλθεις, κάντο με ηρεμία, ακούγοντας τους ήχους τους εξωτερικούς και ανοίγοντας στα μάτια

Για να κατεβάσεις την ακουστική άσκηση (audio) και να την αποθηκεύσεις στο κινητό ή στο tablet σου, συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα:

 

Ο κύριος και ουσιαστικότερος τρόπος για να αντιμετωπιστεί το στρες και οι συνέπειες του είναι:

η αλλαγή τρόπου σκέψης,  η επανατοποθέτηση σε σχέση με το θέμα που αντιμετωπίζουμε

 και η εμπιστοσύνη στις ικανότητές μας,  χωρίς έπαρση.

Το stress απλά μας προειδοποιεί!

 

Κάτι άλλο που μπορεί να σε βοηθήσει να διαχειριστείς πιο αποτελεσματικά το stress είναι τα παρακάτω:

  • να αναγνωρίζεις ότι οι σκέψεις σου επηρεάζουν τα συναισθήματα και την συμπεριφορά σου ( όπως και το σώμα σου)
  • να “αντιμιλάς” στα μη βοηθητικά μοτίβα της σκέψης σου
  • να εστιάζεις σε αυτά που μπορείς να ελέγξεις
  • να έχεις πρόσβαση σε δράσεις που βοηθάν την μείωση του στρες (τα χόμπυ σου, η μουσική που σε τονώνει κτλ)
  • να κρατάς ημερολόγιο παρατήρησης του εαυτού σου(stress log)
  • να προσπαθείς να αντικαθιστάς τις μη βοηθητικές σκέψεις με άλλες θετικές
  • να προσπαθείς να μιλάς θετικά στον εαυτό σου και να φροντίζεις τον εσωτερικό σου διάλογο

 

Aν πιστεύεις ότι αυτή η άσκηση ή όλο το post μπορεί να βοηθήσει και άλλους ανθρώπους, τότε μην διστάζεις να το μοιραστείς μαζί τους.

Μην ξεχνάς ότι ”Sharing is Caring”

Εγώ και η #TeamAtlas, σου ευχόμαστε από καρδιάς να έχεις ένα υπέροχο μήνα!

 

ΔώροGiveaway!

 

Leave a comment