H Επιχειρηματική καθοδήγηση 

 

Στο άρθρο “Τι είναι η επιχειρηματική καθοδήγηση (Business Coaching)?” της Σουσάνας Πατσούμη – Κάλφα διαβάσαμε ότι το Business Coaching αποτελεί τρόπο και μέθοδο προσωπικής ανάπτυξης ειδικά για στελέχη επιχειρήσεων που ήθελαν να βελτιώσουν τον τρόπο που “παίζουν” στον επιχειρηματικό στίβο.

Το βασικότερο κομμάτι στο οποίο εστιάζεται το περιεχόμενο και η λειτουργία της επιχειρηματικής καθοδήγησης αφορά “στην επιτάχυνση της επιχειρηματικής και επαγγελματικής αποτελεσματικότητας και επιτυχίας μέσω της ευθυγράμμισης των ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ σε μία σαφή κατεύθυνση, έναν συγκεκριμένο προσανατολισμό.”

Εικάζεται επομένως ότι οι ΣΤΟΧΟΙ αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο τόσο συγκεκριμένα στη διαδικασία της καθοδήγησης όσο και στην γενικότερη επαγγελματική πορεία του ατόμου.

 

Οι στόχοι

 

Ένα κομμάτι του Business Coaching, επομένως αποσκοπεί στην απόκτηση της πεποίθησης ότι σκοπός είναι να φτάσεις ψηλά, πολύ ψηλά. Να αξιοποιήσεις τα ταλέντα σου και να παραμείνεις στην κορυφή. Αυτό ξεκινά από την πίστη στον εαυτό σου, στην αξία που έχεις σαν άνθρωπος αλλά και στις καλύτερες από τις ικανότητές σου. Οι επιδιώξεις σου οφείλουν να έχουν διαφορετικό περιεχόμενο από αυτά που γνωρίζεις και να σε οδηγούν σε καινούρια μονοπάτια, σε εμπειρίες που έχουν να σου προσφέρουν το διαφορετικό.

 

Θέτοντας υψηλούς στόχους

 

Το μυστικό της αποτελεσματικότητας στο κεφάλαιο “στόχοι” βρίσκεται στους ρεαλιστικούς αλλά και ταυτόχρονα υψηλούς στόχους. Οφείλεις να στοχεύεις στο κάτι παραπάνω από το σημείο στο οποίο κρίνεις ότι φτάνουν οι δυνατότητές σου. Είναι φυσικό επακόλουθο ότι αρχικά δεν θα επιτυγχάνεις μεγάλο ποσοστό από αυτά που επιδιώκεις, όμως μέσα από την επανάληψη της διαδικασίας θα παρατηρήσεις ότι σιγά σιγά  το επίπεδό σου θα βελτιώνεται, το κάτι παραπάνω των προηγούμενων στόχων θα το έχεις ξεπεράσει και το ποσοστό των τρέχοντων στόχων που προσπαθείς να διεκπαιρεώσεις, θα αυξάνεται. 

 

“Να έχεις ένα στόχο για όλη σου τη ζωή, ένα στόχο για ένα μέρος της ζωής σου και ένα στόχο για κάθε χρόνο. Ένα στόχο για κάθε μήνα, ένα στόχο για κάθε εβδομάδα, ένα στόχο για κάθε μέρα, ένα στόχο για κάθε ώρα και ένα στόχο για κάθε λεπτό. Και να θυσιάζεις το μικρότερο στόχο για το μεγαλύτερο.”

 

Και κάποια στιγμή η εμπειρία, η γνώση, η επιτυχία, η αποτυχία θα σε φτάσουν ψηλά. Και τότε εσύ θα συνεχίσεις με ζήλο, όρεξη, υπομονή και επιμονή να θέτεις ακόμη υψηλότερους στόχους. Είναι δικαίωμα και καθήκον σου, όπως αναφερθήκαμε και σε προηγούμενο άρθρο μας. Τότε θα είσαι στο επίπεδο “που θα ΣΤΟΧΕΥΕΙΣ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΧΑΣΕΙΣ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ.”

 

Κίτσος Μιχαήλ (Intern) 

Marketing – Research and Communication

 

 

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο