Η διαφήμιση και η προώθηση μιας επιχείρησης δεν είναι ποτέ αρκετή από μόνη της

Το τελευταίο καιρό κάνω διάφορους συλλογισμούς παρατηρώντας την παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα. Μερικούς από αυτούς τους μοιράζομαι μαζί σου.

Κάνοντας κάποιους συσχετισμούς και συγκρίσεις σχετικά με το branding, το brand promise, τις διαφημίσεις, το μάρκετινγκ ενός κόμματος και μιας επιχείρησης, αναρωτήθηκα: Ομοιάζει το αποτέλεσμα της πολιτικής ενός κόμματος με το αποτέλεσμα που έχει μια προωθητική κίνηση μιας επιχείρησης;

Συνειδητοποίησα ότι υπάρχει μεγάλη ομοιότητα και οι συσχετισμοί μου μάλλον στέκουν.

Ας ξεκινήσουμε με τον χώρο της πολιτικής.

Εδώ και χρόνια, το κυβερνών κόμμα όντας στην θέση της αντιπολίτευσης, προωθούσε τον εαυτό του σαν το πιο ικανό, το πιο αποδοτικό από άποψη προγράμματος, σαν αυτό που έχει λύσεις και μάλιστα κοστολογημένες για το πρόγραμμα που υπόσχεται ότι θα επιτελέσει και πώς αυτοί θα ήταν αυτοί που θα έσωζαν την χώρα και θα έδιδαν αξία στον πολίτη. Στο δια ταύτα, και αφού κέρδισαν τις εκλογές, βλέπουμε ότι υπάρχουν προβλήματα με την υλόποιηση του προγράμματος τους και φαίνεται ότι το brand promise κάπου στην πραγματικότητα δεν συνάδει με το πολιτικό προϊόν. Πρόβλημα αυτό.

Ας πάμε τώρα στον χώρο των επιχειρήσεων.

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν σύγχρονα εργαλεία για την προώθηση της επιχείρησης τους (below the line, above the line διαφημίσεις) και δίδουν μια υπόσχεση (brand promise) στο κοινό τους προκείμενου να πεισθούν και να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία τους. Οι πελάτες συνήθως έρχονται, μετά την εφαρμογή μιας σωστής στρατηγικής προώθησης.

Tο ερώτημα  είναι το εξής: η υπόσχεση που έχουν δώσει συνάδει με την αξία που λαμβάνει ο πελάτης από την χρήση της υπηρεσίες ή του προϊόντος τους;

Αν ναι,έχει καλώς. Σημαίνει ότι έχει γίνει σωστή δουλειά below the line και above the line της επιχείρησης δηλ. τόσο στις εσωτερικές διεργασίες και διαδικασίας για να παραχθεί το προϊόν ή η υπηρεσία όσο και σε αυτό που δείχνει προς την αγορά. Αν όχι, τότε πρόβλημα.

Ευγενική και φιλική συμβουλή: δώσε πολύ έμφαση, επενδύστε σε χρόνο και χρήμα, προκειμένου να δημιουργήσει και προσφέρεις στην αγορά ένα αξιόπιστο και αξιοπρεπές προϊόν/ υπηρεσία, με σωστή τιμολόγηση και σωστό «περιτύλιγμα» στο σωστό κοινό και η προώθηση και η ανάπτυξη της εταιρίας μέσω ενός Inhouse ή outsourcing Marketing Department), θα είναι piece of caΚe και θα συμπληρώνει το Product Development Department.

Ας μάθουμε να είμαστε ουσιαστικοί. Ας επενδύσουμε στην ουσία και τα αποτελέσματα ( αύξηση αναγνωρισιμότητας, πωλήσεων, μεριδίου αγοράς κτλ), θα έρθουν.

Και αυτό είναι promise 😉

Να θυμάσαι ότι η οικονομική επιτυχία, η επιχειρηματική επιτυχία, η επαγγελματική επιτυχία είναι όλα μέρος ενός ευρύτερου συστήματος που οφείλεις να ακολουθήσεις και για να πετύχεις, είναι απαραίτητο να έχεις έναν συγκεκριμένο τρόπο σκέψης αλλά και την κατάλληλη καθοδήγηση ώστε να φτάσεις στο ποθούμενο.

———————————————————————————

Εδώ και αρκετό καιρό, προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσω την έννοια της ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ, γράφω κάθε μέρα, μικρά tips με τεχνικές και μεθόδους, προκείμενου να αντιστρέψεις όποια περιοριστική πεποίθηση, ώστε να στρέφεις τις δυνάμεις στην επιτυχία των στόχων σου.

Αν επιλέξεις το tag, Inspirational Vitamin, θα σε παραπέμψει σε όλες τις “βιταμίνες”, που κατά καιρούς έχω μοιραστεί με αυτούς που θέλουν να κάνουν την διαφορά τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική τους ζωή.

Δες εδώ, μια αποτελεσματική μέθοδο για να παίρνεις αποφάσεις.

Επίσης, μάθε για το μυστικό της επιτυχίας, που σίγουρα θα “ξεκλειδώσει” την πόρτα της επίτευξης των στόχων σου!

Stay Positive!

Σουσάνα Πατσούμη Κάλφα

KEEP CALM

 

ΥΣ. Θέλεις να πετυχαίνεις τους  προσωπικούς / επαγγελματικούς / επιχειρηματικούς στόχους σου;

Θα σε ωφελήσει να γνωρίσεις τα προγράμματα του AtlasHub!!!!

 

Αν πιστεύεις ότι αυτό που διάβασες, σε ωφέλησε και  είναι ενδιαφέρον, μην το κρατήσεις μυστικό…

διέδωσε το!!! After all, it’s free ;)

Related Posts

Leave a comment